اخبار, مجله

دیدار جمعی از مسئولان بنیاد خیریه آلا با مدیر حوزه های علمیه

به گزارش خبرنگار بنیاد خیرین حوزه های علمیه در تاریخ 15 رمضان 1443 در سالروز میلاد فرخنده امام حسن مجتبی علیه السلام جمعی از مسئولین بنیاد خیریه آلا با مدیریت محترم حوزه علمیه دیدار کردند. در این دیدار ابتدا مدیرعامل بنیاد خیرین حوزه‌های علمیه هدف از راه‌اندازی این بنیاد و اهم فعالیت‌های انجام شده را تشریح نمود و سپس بخش‌های مختلف بنیاد خیریه آلا توسط مدیر عامل این بنیاد جناب حجت الاسلام و المسلمین دیانی تشریح گردید. جامعة المرتضی ع، خیر ماندگار، ثاقب، سلاله، کوثر و مرکز رشد از مجموعه های مختلف بنیاد خیریه آلا محسوب می‌شوند.

در انتها حضرت آیت الله اعرافی ضمن خیرمقدم به حضار، در ابتدا به تبیین رسالت‌های مختلف و متعدد مرکز مدیریت حوزه و اهم فعالیت‌های برنامه محور این مرکز پرداختند و سپس فرمودند بخش کوچکی از این برنامه‌ها از ظرفیت سرانه‌ی حاکمیتی حوزه تأمین می‌شود و معظم این طرح‌ها نیاز به منابع دیگر نظیر موقوفات و منابع پایدار دارد. از جمله مهم‌ترین منابع، تبرعات و وجوه خیر نیکوکاران است که از دیرباز بدان اتکا می‌شده است و هم‌افزایی مجموعه های خیریه در این زمینه، آینده‌ی خوبی را نوید خواهد داد.

ایشان در پایان از زحمات حجت‌الاسلام دیانی مدیرعامل بنیاد آلا و هیأت همراه تقدیر نمودند و تعامل هرچه بیشتر ایشان با جناب مستطاب آقای حسینی نژاد و حجت‌الاسلام فخرروحانی را جهت هرگونه اقدام خیر برای حوزه‌های علمیه را خواستار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 6 =