اخبار, گزارشات

شیراز | تداوم جهاد طلاب در موج پنجم کرونا

بنیاد خیرین حوزه های علمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، روزهای سخت و تلخ کرونایی هر روز به امید به پایان رسیدن می‌گذرد اما گویا هر دم از این دریای مواج نامهربان موجی تازه می‌رسد و شرق و غرب عالم را می‌آزارد.

اما در استان فارس و شهر شیراز، حکایت مهربانی گروه‌های جهادی اقیانوسی است آرام و آرام‌بخش که نمونه آن را در فعالیت‌های گروه جهادی طلاب شیراز می‌بینیم.

یکی از مهمترین فعالیت‌هایشان حضور در بیمارستان‌ها و رسیدگی به امور آنان بود. با توجه به اینکه طی روزهای اخیر شاهد افزایش تعداد مراجعه کنندگان به مراکز ۱۶ ساعته همچنین افزایش تعداد بیماران نیازمند بستری در بیمارستان‌های استان فارس هستیم.

مسئول گروه‌های جهادی حاضر در بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) در این زمینه گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در استان فارس و پر شدن تخت‌های بیمارستان، گروه‌های جهادی با سابقه ۸ ماه حضور همیاران جهادی بیماران کرونایی، باز هم برای همراهی با کادر درمان به بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) آمدند و در آیینی با حضور تیم مدیریت و جمعی از مسئولان بیمارستان از این گروه های جهادی در دو هفته اخیر، استقبال شد.

مجید ایمنی، با قدردانی از تلاش مجموعه سلامت کشور و استان فارس که جهادگونه وارد عرصه شده و در راستای خدمات‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند، ادامه داد: داوطلبان جهادی از اقشار مختلف جامعه، در موج جدید شیوع کرونا نیز برای خدمات‌رسانی به بیماران در بیمارستان‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

این فعال جهادی خاطرنشان کرد: آرامش‌بخشی به بیماران، گسترش فضای معنوی و همچنین کمک به پرستاران و همراهان از جمله اقدامات نیروهای جهادی در بیمارستان خواهد بود.

رئیس بیمارستان حضرت علی‌اصغر نیز پیش از این از گروه‌های جهادی در موج‌های گذشته کرونا در بیمارستان تشکر کرد و گفت: این گروه‌ها کارهایی انجام دادند که در تاریخ ماندگار شد و امروز نیز با توجه به افزایش تعداد موارد ابتلا و بیماران بستری، بار دیگر نیازمند حضور ارزشمند آنها هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 17 =